Rugăciunea – serial II

Viaţa de rugăciune. Sunt mulţi oameni care vor să fie oameni ai rugăciunii, sunt mulţi care ar vrea să se roage cu zilele, cu nopţile – să fie oameni care să fie rugativi… să coboare cerul atunci când se roagă ei. Problema constră în priorităţile pe care aceştia le au, deoarece devine mai important somnul, televizorul, meciul, etc.

Daca iubeşti pe cineva faci tot posibilul să fii în prezenţa acelei persoane. Daca iubeşti pe cineva nu îţi este greu să te scoli cu noaptea-n cap pentru a te întâlni cu ea. Daca iubeşti, orice sacrificiu ţi se pare foarte uşor, pentru că iubeşti şi vrei să fii în prezenţa acelei persoane. La fel stau lucrurile şi cu Domnul… dacă într-adevăr iubeşti, atunci nu e prea greu să faci orice sacrificiu.

Viaţa de rugăciune a preaiubitului frate a fost una personală, în care a vrut să trăiască totdeauna în prezenţa Domnului.

Biblia spune că trebuie să ne rugăm neîncetat. Eu mă rog tot timpul. Şi când mă duc afară, tot mă rog

Am crezut că fratele are momente speciale de rugăciune, deşi într-adevăr avea, el trăia rugăciunea. Puterea, spunea fr. M.S. nu vine din momentele de rugăciune, nici din orele de rugăciune, nici din zilele de rugăciune, nici din nopţile de rugăciune – ci puterea vine din viaţa de rugăciune. Aşa a fost şi fratele, avea o viaţă de rugăciune. Mi-a fost drag.

1 Tesaloniceni 5:17  Rugaţi-vă neîncetat.

Lasă un răspuns

