Rugăciunea – serial III

Este bine să avem viaţa de rugăciune, într-un post anterios am menţionat că este crucială rugăciunea şi viaţa de rugăciune este vizibilă pentru fiecare.

Într-una din zile, un frate păstor s-a dus în vizită la familia Moldoveanu, i-a deschis sora Lena care a zis:

Azi Niculiţă este puţin agitat. S-a sculat cu 10 minute mai târziu şi nu îşi permite să întârzie la întâlnirea cu Domnul.

Am tot meditat asupra acestui lucru: să nu-ţi permiţi să întârzii la rugăciune. Ca Daniel altădată – era un om aşa de rugativ că până şi duşmanii lui ştiau despre viaţa lui de rugăciune, ştiau când se ruga şi unde se ruga. Asta vorbeşte despre o viaţă disciplinată, despre o dorinţă înfocată de a ajunge la întânlnire, de o umblare prin credinţă, de o dragoste sfântă. Dacă întâlnirile cu Domnul ar fi pontate, oare cum ar arăta fişa noastră de pontaj? Dacă am întârzia la servici, şi şeful ar tăia din salar sigur că ne-am oftica, nu ne-ar conveni… dar daca Domnul taie din binecuvântare, pentru că nu avem consistenţa relaţiei cu El, mă întreb cum adesea considerăm că putem şi aşa?

Lasă un răspuns

