Rugăciunea – serial VI

Fiecare om îşi face planuri în viaţă. Era o vreme când se făcea cincinalul… Fiecare îşi începe ziua cu planuri. Fiecare are planuri minunate, planuri bune, planuri cele mai bune. Fratele Niculiţă avea o rugăciune ce o spunea zilnic:

Doamne, ajută-mă să-Ţi rămân credincios şi te rog să strici planurile mele bune de astăzi, ca să se împlinească numai planul Tău cel bun.

Ce rugăciune. Noi ne-am ruga: Doamne, binecuvintează planurile mele, şi neaparat să ai grijă să se împlinească fiecare dintre ele… dar, un om care s-a predat Domnului 100% nu mai se poticneşte de faptul că planurile lui s-au dat peste cap şi tot ce rămâne este Domnul cu minunatul lui plan.

Un alt prieten de-al fratelui Niculiţă, mult iubitul frate Marcu Nichifor când s-a pocăit a scris pe Biblia lui

Marcu Nichifor – 100% pentru Domnul

Să ne ajute bunul Dumnezeu ca să fim fiecare 100% pentru Domnul – Lăudat să fie El în veci.

eu-si-el-nicolae-moldoveanu

Lasă un răspuns

