„Frate Niculiţă, ce mai faceţi?”

Cu totii stiam că este bolnav… l-am vazut când era bine şi l-am văzut când nu era bine, când era în pat. Într-una din zile, l-am sunat şi am intrebat ce mai face, ştiam că este bolnav, mi-am dat seama după voce. O voce blândă, dincolo de fir mi-a răspuns:

– Sunt în mâna Domnului, apoi sunt în pat, şi cu tot cu pat sunt în mâna Domnului.

Circumstanţele vieţii ne iau prin surprindere, pe Dumnezeu însă nu.

Lacrimile ne iau prin surprindere, pe Dumnezeu însă nu.

Bucuriile ne iau prin surprindere, pe Dumnezeu însă nu.

În mijlocul încercării să ştii că eşti în Mâna Domnului, e mare lucru, dar să ştii că eşti cu tot cu încercare şi cu împrejurare în Mâna Lui, aceasta e credinţă. Rămâneţi în Mâna Lui.

O frumoasă cântare spune:

Pe muntele credintei cand te sui
Te odihnesti pe pajisti de iubire
Si cand ramai smerit pe varful lui
Primesti placuta harului traire.

Acolo poti culege fericit
Frumoase flori de cer mirositoare
Mireasma lor iti da,desavarsit
Mereu,duhovniceasca-nviorare.

Ce nume sfinte printre flori gaseati
Pe culmile-n lumina inundate
Iti mangaie auzul cand rostesti:
Credinciosie,pace si dreptate.

Dar doua sant regine intre flori;
Iubirea si adevarul vesniciei,
Le poti culege cand mai sus de nori
Tu te ridici pe-aripi de curatie.

Acolo doar primesti ceresti puteri
Si viata-ti este pururea senina
Ca sus cand esti-naltat nu-i nicaieri
Atata bogatie de lumina.

Pe muntele credintei cand te sui
Te odihnesti pe pajistile sfinte.
Numai acolo taina Domnului
O poti primi in inima si-n minte.

Un răspuns to “„Frate Niculiţă, ce mai faceţi?””

  1. simona-estera Says:

    nu stiu cine a scris articolul,dar m-a imbarbatat mult.da,e mare lucru sa stii ca orice ar fi,sau prin orice ar fi sa treci esti in mana Domnului,mare lucru,de mare har ni s-a facut parte,sa fim copiii Celui prea inalt,si sa fim iubiti de El.Ii multumim si ne dam cu totul Lui,si vrem ca El sa-si faca desavarsit lucrarea in noi.Ma rog intotdeauna sa nu-l impiedic cu nimic in nici o lucrare de-a Lui,si ca sa nu imi pierd nadejdea niciodata,asta imi doresc ,asa cum fratele a scris aici”În mijlocul încercării să ştii că eşti în Mâna Domnului, e mare lucru, dar să ştii că eşti cu tot cu încercare şi cu împrejurare în Mâna Lui”,sa fiu constienta intotdeauna de acest mare adevar.Slavit sa fie Dumnezeu!

Lasă un răspuns

