Rugăciunea – serial IX

La înmormântarea fr. Niculiţă, sora Ligia Măcelaru a cântat o cântare a cărei versuri sunt încă vii în mintea mea.

Nu mă rog acum s-opreşti furtuna

Nici să-nlături ura celui rău

(: Doamne, dar doresc doresc fierbine :  )

(: Să nu pierd nimic din ce-i al Tău :  )


Pacea Ta cea sfântă-mi însoţească

Paşi mei când merg pe drumul greu

(: Să-mi păstrezi credinţa şi iubirea :   )

(: Să nu pierd nimic din ce-i al Tău :   )


Vreau şi eu la fel aşa ca Tine

La sfârşit, curat de-un cuget rău

(: Să spun: Tată, am isprăvit lucrarea :   )

(: N-am pierdut nimic din ce-i al Tău :   )

Când am ascultat cântarea, am înţeles că şi aceasta este credinţă…  De fiecare dată te pătrunde…

2 răspunsuri to “Rugăciunea – serial IX”

  1. simona-estera Says:

    nu puteti face rost de aceasta cantare interpretata,cantata?v-as fi tare recunoscatoare.E super…

  2. unul7000 Says:

    Pe la minutul 23 veti găsi melodia acestei cantari:
    http://video.google.com/videosearch?q=nicolae+moldoveanu&hl=en&emb=0#q=nicolae+moldoveanu&hl=en&emb=0&start=20

Lasă un răspuns

