Poveste de dragoste – V – Închisoarea

A inceput ancheta. Fiecare dintre cei care primeau condamnarea veneau in ordine crescătoare a pedepsei… fratele Moldoveanu a venit ultimul, adică a primit cea mai grea pedeapsă, pentru crima deosebită de a compune psalmi şi de a face propagandă prin ei. Când a primit condamnarea a fost exact de ziua lui: 3 februarie 1959.

In timp ce era in inchisoare, de ziua celor trei mari ierarhi, era un ger afara, si pe ei i-au scos l-a plimbare. Când s-au intors erau toti îngheţaţi, şi zăbrelele de la geam erau îndreptate înspre cer… deşi era ger afară, fratele Niculiţă a spus:

– Doamne, în cerul acesta senin se întâlneşte privirea mea cu privirea familiei mele.

„Am început să mă plimb, şi Domnul mi-a dat o cântare – CER SENIN.”

2 răspunsuri to “Poveste de dragoste – V – Închisoarea”

  1. sym Says:

    CAND MUNTI DE NEDREPTATE
    NICOLAE MOLDOVEANU

    cand munti de nedreptate,
    imi stau in drum mereu,
    ce-ai face Tu ,Isuse,
    de-ai fi in locul meu?
    -Eu as rabda-n tacere,
    prietenul meu drag.
    Dreptatea pan-la urma,
    surpa-va munti sirag.
    * * *
    Cand ura ma loveste,
    cand duhul geme greu,
    ce-ai face Tu,Isuse,
    de-ai fi inlocul meu?
    -Eu as iubi – si-as tine
    spre cer inima Mea,
    iubirea-nvinge ura,
    oric at ar fi de grea.
    * * *
    Cand indoieli mi-ncearca
    credinta-n Dumnezeu,
    ce-ai face Tu,Isuse,
    de-ai fi in locul meu?
    -Eu Mi-as pleca genunchii,
    c-atunci in Ghetismani.
    Prin ruga prinzi putere
    sa treci peste dusmani.
    * * *\
    Cand cei mai dragi m-apasa,
    si-s tot mai singur eu,
    ce-ai face Tu,Isuse,
    de-ai fi in locul meu?
    -Eu as urca in pace
    al crucii sfant calvar.
    Nu bezna noptii-nvinge,
    ci zorii, cand rasar !

  2. Cer senin, Cer senin | Ciprian's Weblog Says:

    […] ascult necurmat, facandu-mi chiar si “trecerea” mai sublima, mai de dorit. Gasiti aici(https://nicolaemoldoveanu.wordpress.com/2009/03/31/poveste-de-dragoste-v-inchisoarea/) povestea acestui […]

Lasă un răspuns

