Nu mă las

Recent am vizitat binecuvantata familie Moldoveanu. Ce bine si duios a fost, dar a fost  ceva mai mult decat in celelalte daţi, a fost un dor. Un dor după cineva drag, care este cu Altcineva mult mai drag, acolo Acasă.

Am intrebat-o pe sora Lena:

– Sora, ce mai faceti? Cum sunteti cu credinta?

– Mă ţin tare. Sunt bătrână, nu mai pot ca inainte, dar de credinţă nu mă las. Mă ţin tare de Domnul.

Ce cunoscute cuvinte. Acel cineva drag mi-a cantat-o odată, in aceiaşi odaie, cântarea

Sa nu pot Doamne sa ma las
De TINE! niciodata
Chiar de-as lasa la orice pas
„O DRAGOSTE CURATA”!

Cu cit ma duc si vin mereu
Mai singur, de oriunde
Cu-a TA iubire mai adinc
ISUS TU MA PATRUNDE.

In orice loc,in orice timp
Cararea in-singurata
Sa mi-o invaluie mai blind
„LUMINA TA CURATA”.

Sa n-am amar de indulcit
Nici nopti, ne luminate
Nici orizont ne stralucit
„NICI ZILE ZBUCIUMATE”.

Te rog ca TU sa-mi fi mereu
Prieten , pe-a mea cale
Iar dorul sufletului meu
„TARIA VOII TALE”!

Mai greu ar fi la orice pas
Sa-mi fie viata toata
SA POT ORICE! DAR SA TE LAS
„SA NU POT NICIODATA”!

Lasă un răspuns

