Aşa ceva nu se poate uita!

Fratele Niculiţă a fost un om credincios. Rugăciunea lui zilnică a fost ca să rămână credincios Domnului. Sigur, l-au curtat multe culte, şi in-culte, pentru că au vrut să şi-l asume, în felul acesta făcând din dumnealui un înaintaş al cultului,  dar el voia să rămână al Domnului. Pentru că nu a vrut să facă parte din nici un grup denominaţional, a fost iubit de toţi şi toţi l-au iubit. De aceea pe canapeaua crem din sufragerie, s-au aşezat şi baptişti şi penticostali, şi creştini după Evanghelie, şi ortodoxi şi catolici, etc.

Era iubit de toţi, şi îi iubea pe toţi, dându-le aceiaşi hrană binecuvântată – Cuvântul lui Dumnezeu.

Într-una din zile, cel ce-mi este mie părinte în Domnul, şi a fost dumnealui fiu în Domnul, în străbaterea ţării noastre iubite, a poposit la stejarul din Sibiu. La plecare a realizat că nu a oferit nimic fratelui Niculiţă, şi-a dat bluza jos, şi a oferit-o fratelui, dar fratele nu a cerut-o, nu a pretins-o, dar dragostea te face să dai şi haina de pe tine pentru celălalt pe care-l iubeşti, şi nu numai pentru el.

Fratele Niculiţă a rămas şocat. Într-o întâlnire cu dumnealui, el mi-a spus:

– Aşa ceva nu se poate uita.

Ce frumos… unui om care s-a lăsat folosit din belşug de Domnul, cum am putea să nu îi fim recunoscători Domnului, dar şi lui, pentru trăirea în sfinţenie? Prin fratele Niculiţă am primit atâtea cântări binecuvântate, şi nu numai…

… eu am dat cel mai bun pix, ca să scrie cântările cu el… atât am putut, şi tot asta dau în continuare, spre slava lui Dumnezeu, cu mulţumire.

Lasă un răspuns

