Felia de pâine

Fratele Richard Wurmbrand a vrut să-l cunune pe fratele Niculiţă, dar datorită regimului, lucrul acesta nu a mai fost posibil, aşa că fratele Niculiţă s-a căsătorit şi fratele Richard era la închisoare. Când Domnul a îngăduit ca cei doi să se întâlnească în închisoare, fratele Niculiţă povesteşte:

– A intrat fratele Wurmbrand şi era aşa de slab, aşa de slab. Ne-am hotărât cu toţii să-l ascultăm pe Wurmbrand şi el zilnic avea o meditatie pentru noi şi era minunat. Aşa că am hotărât cu toţii să ii dam lui felia noastră de pâine zilnică, iar noi să ducem foamea în acea zi, pentru ca să fie el mai bine. Primul care a dat felia de pâine eram eu.Fratele Richard a luat felia şi mi-a aruncat-o.

– Voi nu ştiţi ce înseamnă să rămâi fără mâncare o zi. Nu-mi trebuie!

Şi fratele Richard nu a luat felia de pâine din mâna fratelui Niculiţă. Apoi l-au luat pe el gardienii şi l-au dus în altă parte, la alţii care aveau nevoie de învăţătura sfântă.

Lasă un răspuns

