Să n-arunc în două părţi

Să n-arunc în două părţi

spre-adevăr şi spre minciună.

Doamne, asta nu mi-o ierţi,

căci ţin Diavolul de mână.

Tu un singur lucru-mi ceri

ca să-l fac şi-n deal şi-n vale:

să-mi arunc fireşti plăceri

şi s-alerg smerit pe Cale.

Voia Ta să-mi fie steag,

singura pe veci plăcere,

şi să-mi fii mai drag, mai drag

astăzi şi după-nviere.

Veghetor mă vreau mereu:

şi în vorbă, şi-n lucrare

ce-mi spui Tu, să fac şi eu,

să n-arunc la întâmplare.

Dă-mi lumină să-mplinesc

adevărul cel din Tine,

şi să-l spun nepământesc,

clar şi sfânt la orişicine!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

