Fratele Moldoveanu şi televizorul

În postul anterior am adus in discutie televizorul. M-am referit  la prajitura pe care fratele Niculită o indrăgea, si care, trebuie să recunosc, si mie mi-a plăcut. O prajitura ce putin semana cu un televizor. Dar totusi, care a fost părerea fratelui Niculită despre televizor?

238640334-2087730-215_300

Fratele Niculită nu avea nimic cu televizorul, dar absolut nimic. Nu-i stătea in cale, nu se izbea de el… televizorul nu avea nimic de reprosat fratelui Niculită, pentru că erau doi străini unul fată de celălalt.

Am mai spus: conştient că Dumnezeu îi va cere socoteală fratelui de tot, el a dat totul Domnului. Până şi cârpa de praf era dată Domnului, şi nu şi-a ţinut nimic pentru sine, nici măcar timpul. Fiecare secundă trebuia preţuită şi aşa a făcut. În Psalmul 97:10 spune: „Urîţi răul, cei ce iubiţi pe Domnul!” Frate a iubit pe Domnul… dar atât L-a iubit că a urât tot ce ar fi putut sta în calea fericitei părtăşii dintre el şi Cel căruia a scris mult iubita cântare Preaiubitul meu e unul (versurile sunt ale fratelui Dorz, dar melodia e fr Niculiţă). A iubit pe Domnul… de aceea s-a dus cu bucurie la suferintă… si fratele nu a suferit doar în închisoare, ci şi în libertate. Când iubeşti pe Domnul, urăşti tot ce urăşte Domnul şi  ce stă în calea binecuvântatei şi sfintei legături…

atunci… ce părere a avut faţă de cutia de plastic şi de tranzistori si de plasmă şi etc.? Fratele Niculită a fost insufletit de Ps. 97:10… si răspunsul este: l-a urât. Dar ce are o cutie de plastic, nevinovat? Eh, televizorul nu este neutru, iar cel mai bun subansamblu al tembelizorului este mecanismul de oprire. Nu sunt fanatic, stiu că problema nu este în obiect, ci în cel ce îl manuieste, dar pentru că omul este slab, prefer să mă feresc si eu de tembelizor… pentru că devin fan… Oricum, de când am găsit metoda de studiu biblic inductiv cu culorile,  mi-am colorat Biblia, si atâta este de fain, încât nu mai ai nevoie de telecomandă… la Biblie nu ai nevoie de abonament, nici de stiri… la Biblie găseşti şi acţiune, si istorie, şi matematică,şi astronomie, şi poezie, şi poveste de iubire sfântă, şi dramă şi tot ce se poate…

Domnul să fie slăvit.

Etichete:

2 răspunsuri to “Fratele Moldoveanu şi televizorul”

  1. Andrei C. Says:

    Îți amintești de vreo afirmație directă de-a lui despre TV?

  2. unul7000 Says:

    Ooooooo, daaaaa. L-a urât până în măduvă. N-a avut televizor şi nici nu şi-a cumpărat vreodată. Dacă era să tină în casă un TV era ca şi cum ar fi tinut un şarpe.

Lasă un răspuns

