Politica fratelui Niculiţă

Au fost săptămâni fierbinţi. Am simţit că ne creşte andrenalina. Pulsul ne-a alergat ca un copil plin de energie. M-am frământat şi mi-am adus aminte de fratele Niculiţă.

Era o zi de primăvară, soarele deschidea genele după noaptea iernii, iar natura striga de viaţă. Era puterea învierii Domnului Isus care a dat viaţă. În acea perioadă, i-am făcut o vizită mult iubitului frate. Am avut mai multe intrebări pentru el. Una dintre întrebări a fost cu privire la politică… l-am intrebat de implicarea unui creştin în politică. Răspunsul a fost ceva de genul următor:

„Politică vine de la cuvântul polis – ce însemnează cetate. Creştinul îşi are Cetatea dincolo de nori, şi el este chemat să urmeze politica de acolo… noi trăim pentru Acolo”

Care este politica Scripturii cu privire la politică? Ce trebuie să facem ca şi creştini? Aş dori să punctez două lucruri cu privire la acest aspect, privitor la dregător, cel pe care Domnul a îngăduit să fie preşedinte:

– cinste

– rugăciune.

Suntem cetăţeni români, dar cei care suntem şi cetăţeni ai Cerului, şi politica de care trebuie să ne ocupăm, şi despre care îngrijorător ar trebui să discutăm, este dacă împlinim ceea ce ne cere Domnul. Asta îl făcea pe fr Niculiţă să afirme despre politcă.

Lasă un răspuns

