Miros de veşnicie

Totdeauna prezenta oamenilor lui Dumnezeu a avut ceva aparte. Simţi când cineva umblă cu Dumnezeu, dar „simţi şi când cineva nu umblă cu Dumnezeu” – îmi spunea recent pastorul D.N. Întâlnirea cu sfinţii a reprezentat una din marile bucurii pe care le ai atunci când primeşti un proaspăt miros de veşnicie.

Am simţit odată un impuls puternic să sun pe Daniela. M-a şocat să-mi spună că era în oraşul meu, şi că mai stă câteva ore. Lung mi s-a părut acel drum, până la locul părtăşiei, dar s-a meritat. Cântările pe care le-am cântat purtau mireasmă sfântă. Am cântat. Din nou am cântat. Apoi iar am cântat. Ne antrenam pentru veşnicie… îi simţeam mirosul. Vă spun că e miros puternic, tare… atât de tare că te îmbată şi te face să duci mare dor către zările de dincolo de orizont, e atât de tare încât te îmbolnăveşte… e prea tare… E miros de veşnicie.

N-am ştiut că veşnicia se poate mirosi… n-am ştiut că te poate lăsa bolnav, că după ce se termină pleci cu acea nostalgie, durere, supărare că a fost prea puţin. E miros de veşnicie.

Îmi aduc cu duioşie aminte de clipa întâlnirii prima dată cu fratele Niculiţă. Eram în drumul către o conferinţă, iar noi numai de conferinţă nu ne ardea, ne-am dus la fratele Niculiţă, eram pentru prima dată. Îmi aduc aminte totul. Cum a trecut pe la geam, cum ne-a văzut, cum cu smerenie ne-a poftit înăuntru, în birou… simţeam mirosul… era acolo. Era miros de veşnicie.

La plecare, după ce ne-a binecuvântat, ne-am dus la conferinţă. Mai poţi sta între oameni, când ai urcat treptele scării din visul lui Iacov, şi ai gustat din mirosul binecuvântat? E momentul în care simţi că te apropii de mantia Domnului, curată,de care de-a lungul timpului oameni păcătoşi s-au ţinut şi au strigat după milă, după binecuvântare… e mantia pe care  Isaia a văzut-o mai demult. Nu poţi să-i dai drumul. Te prinzi tare. E miros de veşnicie.

Amuţiţi de ce am văzut, nu puteam vorbi niciunul. La un moment dat, prietenul meu a zis:

„Când te uiţi la asemenea oameni îţi dai seama ce departe eşti!”

Îl credeam. Era miros de veşnicie.

Etichete:

2 răspunsuri to “Miros de veşnicie”

  1. Marius Zărnescu Says:

    Am lansat blogul Max Lucado Romania. http://maxlucadoromania.wordpress.com/. Articole in limba romana, devotionale zilnice, saptamanale, video si in curand multe altele.
    Sunteti interesat sa facem schimb de linkuri? Daca da, va rugam sa ne anuntati. Dumnezeu sa va binecuvanteze!
    Echipa Max Lucado Romania.

  2. sym Says:

    f adevarat !

Lasă un răspuns

